OSTRZEŻENIE!

Wszystkie sytuacje zawarte w zakładce ExtraGuns. nie mają żadnych powiązań z opowiadaniem głównym. Bez obaw. :)

sobota, 10 maja 2014

Lieb.. taa, award, award XD

Więc tak: serdecznie dziękuję Whatever. i Chelle za nominację (choć jak zwykle w takich sytuacjach za chuj nie wiem czemu ma to służyć xd). :3

Teraz pytania, a raczej odpowiedzi, tak?

Najpierw od Chelle:
  • Co budzi w tobie największy lęk? 
  • Świadomość, że muzyka idzie w złym kierunku i disco polo wraca do łask. Oraz to, że mogę nigdy nie spełnić swoich marzeń. 
  • Jakie cechy cenisz sobie u ludzi?
  • Szczerość, wyrozumiałość, wrażliwość, ciepło, które potrafią mieć w stosunku do innych..
  • Co najbardziej lubisz w ukochanym gatunku muzycznym?
  • Zacznę od tego, że moim ukochanym gatunkiem jest rock. Uważam, że jest najprawdziwszym rodzajem muzyki, najszczerszym i już. No i do mnie trafia. :)
  • Za pomocą czego jest ci najłatwiej wyrazić siebie?
  • Za pomocą muzyki, oczywiście. 
  • Czy potrafiłabyś pomóc obcej, biednej, ale i uzależnionej od czegoś osobie?
  • Na pewno bym się starała.
  • Jakie masz plany na przyszłość?
  • Mieć własny zespół i przywrócić starego dobrego rocka, ale i tak nic z tego nie wyjdzie. Poza tym nie mam żadnych konkretnych planów (może poza wyjazdem do L.A. i założeniem rodziny. Chciałabym mieć trzech synów. :D ) 
  • Jaką cechę lubisz w sobie najbardziej?
  • Chyba takiej nie ma..
  • Jakie zwierzę chciałbyś mieć w posiadaniu (legalne bądź nielegalne)?
  • Węża. XD I lwa, albo tygrysa.
  • Czego brzydzisz się najbardziej?
  • Oh, I don't know.. pająków? I różnych robali. Tak, to chyba to. 
  • Jeśli miałabyś możliwość wcielenia się w kogoś, to kim na pewno nie chciałabyś być?
  • Gwiazdą muzyki pop. I komornikiem. xd 
  • Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
  • Los Angeles lub Gdańsk (wiem, wielki rozrzut. :D). Bardziej L.A.

To teraz Whatever. :

  • Jaka była najdziwniejsza rzecz, jaką zrobiłaś?  
  • Kurwa, nie wiem.. Schowałam się pod ławkę na lekcji niemieckiego. W obronie własnej, żeby nie było. :D
  • Miejsce, w które chciałabyś pojechać?
  • Los Angeles (wiem, powtarzam się, wszędzie je wymieniam xd), Japonia, nie wiem czemu, ale chcę. I pewnie jeszcze kilka.
  • Jeśli można by było cofnąć czas, do jakiego momentu byś wróciła?
  • Chyba do ostatnich wakacji. Bo później wszystko się posypało. I wróciłabym do 13 września 2013 roku. I jak pewnie każdy - do słodkiego dzieciństwa. 
  • Masz ulubiony film? Jeśli tak, jaki?
  • Spełnione marzenia. <3 I kilka innych, wymienionych zresztą gdzieś w moim profilu, choć mam świadomość, że i tak pewnie o jakimś zapomniałam. 
  • Dlaczego zaczęłaś pisać? 
  • Zainspirował mnie pewien blog. To przez jego autorów zapragnęłam pisać. I chciałam spełnić w jakimś stopniu swoje fantazje związane z GnR.
  • Byłaś ostatnio na jakimś koncercie? Jeśli tak, jakim?
  • Nie, niestety w ostatnim czasie na żadnym a i na żaden się nie zanosi. :c
  • Oglądasz seriale? Jeśli tak, jakie?
  • M jak Miłość, Barwy szczęścia :D Świat wg Kiepskich/Bundych, nie wiem, nie pamiętam. 
  • Ulubiony kolor?
  • Niebieski. <3
  • Czy chciałabyś mieć piercing/tatuaże?
  • Piercing.. ucho się liczy, nie? To już mam. 1 w lewym, 4 kolczyki w prawym uchu, do czerwca planuję zrobić 5. A tatuaż? Marzę, by zrobić w przyszłości. I to nie jeden. 
  • Umiesz dobrze rysować?
  • Podobno tak. :)
  • Deszcz czy słońce?
  • Kocham słońce, bo grzeje. Ale w czasie deszczu tak magicznie słucha się November rain.. jeszcze w listopadzie.. <3
Moje pytania:

  1. Twoja ulubiona ballada, to?
  2. Gdybyś mogła wystąpić w wybranym przez siebie teledysku, to który to by był?
  3. Co w tej chwili robisz (poza odpowiadaniem na pytania)?
  4. Ostatnia książka, jaką przeczytałaś, to? 
  5. Podaj swojego idola/idoli i napisz za co go/ich kochasz, cenisz.
  6. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
  7. Dlaczego piszesz bloga?
  8. Ulubiona liczba?
  9. Wolałabyś pracować w psychiatryku, czy w szkole?
  10. Najbardziej znienawidzony artysta?
  11. Najbardziej znienawidzone danie?    
Zasady są takie, że nie można nominować bloga, który cię nominował. I ja się pytam, kto to kurwa wymyślił?! Nevermind. Bardzo chciałabym nominować i Chelle i Whatever, tylko że nie mogę. Ale dziewczyny, czujcie się przeze mnie nominowane! :D

Nominuję Zakłamane Oblicza Życia . Nagle mam pustkę w głowie. W takich chwilach żałuję, że nie jestem na bieżąco i nie czytam już tylu blogów, co kiedyś. Z 11 blogów, które powinnam nominować, nominuję 1, choć wiem, że wielu z Was nominacja również się należy, ale tak jak pisałam - mam pustkę w głowie. Kurde. 

Peace
Dash

5 komentarzy:

  1. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo *u* widzę, że trafiłam w jakieś zajebiste miejsce. Zabieram się do czytania ;))).
    Tymczasem zapraszam do mnie. http://welcome-to-the.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bawcie sie w te gowna... Blog na pisac!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy bd nowy rozdział??:c już nie moge się doczekać !!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń